torsdag 22 januari 2009

17 januari - Brunogallerian


När jag för första gången någonsin inte fick napp på Waynes (där jag en gång i ett självsäkert ögonblick utropade "macbook-garanti") fick jag gå in på det näst bästa: Brunogallerian eller "bruno" som vi i huset brukar säga.

Där satt en 23-årig webdesigner i kotlettfrisyr och visade en hemsida som han av designen att döma ABSOLUT inte lagt ner mer än högst ett par timmar på . Detta hindrade dock inte hans korpulenta kund från att hylla honom och de trollkonster hans MAC kunde utföra.

När han sen börja prata om Spotify-invites kände jag att det var dags att gå för att slippa bli ännu mer generad.

p.s. Notera gärna den rektangulära saken som ligger på bordet framför datorn. Japp, ni gissade rätt. Ännu en Apple-produkt. Iphone närmare bestämt.

p.p.s Jag vill även göra er uppmärksamma på min sköna "inramning" med växterna i förgrunden. Jag tycker det förhöjer upplevelsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar